بهترین ها
دانلود عـکس. کلیپ.موزیک.برنامه و...
درباره وبلاگ


دانلود جدیدترین عکس .کلیپ.فیلم.موزیک
آخرین مطالب
نويسندگان

 
قسمت نهم مستند BBC Life با کیفیت HD و لینک مستقیم
مستند حیات، قسمت نهم : گیاهان – Life : Plants
“Life” یک مجموعه ی مستند حیات وحش ساخت شبکه ی BBC است که از شبکه ی BBC:One و شبکه BBC: HD  پخش شده است.
این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود.
http://img.rapidfilm.ir/BBC_Life_Plants_1_2009.jpg
گیاهان نقش بسیار ارزنده ای در حیات سیاره ما دارند و چرخه زندگی در زمین را کامل می کنند، دانه و گرده این دسته از جانداران به شیوه ای مختلف و متنوعی گسترش می یابد، این بخش به نمایش گونه های مختلف این جانداران می پردازد
درخت خون اژدها درختی است بومی جزایر سقطری یمن. این نام را به خاطر شیره سرخ ‌رنگی که از آن می ‌تراود به آن داده‌اند. این درخت قطره ‌های باران را از راه تنه ‌های ریشه‌ مانند هوایی خود به سوی ساقه اصلی هدایت می‌کند و با شکل چتر مانند خود از تبخیر سریع در پیرامون ریشه ‌ها خود جلوگیری می‌کند. درخت خون اژدها در ماه فوریه گل می ‌دهد و تا شکفتن کامل گل آن پنج ماه به ‌درازا می‌کشد.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس acf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1301
بازدید ماه : 1597
بازدید کل : 361885
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه